Att dra fula skämt på någon annas bekostnad.

Conny min underbara tunnhåriga kollega i samtal med moi.

Jag - Ska vi ta och färga håret någon natt kanske?!?

Conny (tittar sig själv i spegeln) - Jaa undrar vad jag ska ta för färg då?!

Jag - Du kan få mina leftovers, det är så onödigt för dig att köpa en hel flaska färg själv...

Conny - Vad säger du?!?

Jag  - Eller jaaa det beror ju på hur mycket annan kroppsbehåring du har att färga (syftade då främst på hår på bröstet, benen för att undnröjja era funderingar om vilken kroppsbehåring jag menade)

Conny - Jaajoo

Jag (Drar mitt elaka skämt ännu längre)- Annars kan vi ju ta en spritpenna och rita dit lite hår på ditt huvud, det kanske är en bättre idé!!

Tur att Conny är så cool att han insett att tunnhårighet kan vara manligt!!

Nattlig update:

Korkad ska kork ha!

Hade du varit här din Jävel hade jag tryckt ner dig i korkmattan!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0