För mycket av det goda

Att man kan få för mycket av det goda är ett faktum!!

Skräpmat, godis, fika och läsk står mig upp i halsen. Jag vill just nu ALDRIG mer se eller höra talas om sådant snusk mer.

När man har bråttom, får gäster, har helgmys, är på kalas, är social med vänner så brukar det kunna slinka ner ett och annat av ovanstående skräp och på senaste har det blivit alla fall av alla sorter i alla lägen.
Nej från och med nu så är det nya regler. Ska någon umgås med mig så får det bli över en tallrik husmanskost eller på en löprunda. Vad sägs om det?!?

Annars är detta vad jag har gjort idag:




Tog med mig Mallan (som ställde upp och följde med trots att hon är lite sjuklig...)

  

Mötte upp Annica och hennes goding Freja...



..och kollade in Forssa cupen...



Där Forssa "old boy´s" tog hem segern mot Dalkurd i herrfinalen...


.
..och vi hejjade fram Anna och hennes Kvarnsveden till seger i damfinalen!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vilken tjusig bild.. =)

Som vanligt så såg jag dig inte. Tyvärr!

Hade varit skoj att iaf hinna prata lite.

Nu vill jag verkligen. Bestämma tid och datum och då SKA vi ses.

Förslag?

2009-02-01 @ 21:59:52
URL: http://honanna.blogspot.com
Postat av: Malin

Fan va bra.. ja menar jag bara ääääälskar både husmanskost och löpturer! Vilken tur va. Det är faktiskt mycket godar än godis ju. Va bra att du nämnde att jag var sjuk.. tycker faktiskt att det gör att det är okej att jag ser lite hänging ut på bilden då =) Hälsokramar

2009-02-02 @ 12:58:28
URL: http://rullegulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0