Jag är Lejon också...

Fortsätter på temat, vem jag är!

Inte nog med att jag är lillasyster, jag är Lejon också och även det har förståss gett mig personlighetsdrag, som dessa till exempel.

Typiskt för Lejon är:

- Höga krav (På mig själv, absolut.)

- Älskar lyx (vem gör inte det?)

- Generös (Jag älskar att ge, och gör det med omtanke)

- Förväntar sig smicker och uppskattning (Usch det lät som en dålig sida men jag kan inte förneka att det stämmer, jag förväntar mig att om jag anstränger mig för någon att jag får uppskattning, smicker och minst lika mycket ansträngning tillbaka)

- Fåfäng (Iblad extremt, ibland inte alls.)

- Känslig och lättsårad (De jag verkligen bryr mig om skulle lätt kunna såra mig...)

- En tendens att dramatisera sin egen personlighet (Ms Drama Queen vid PMS)

- Bekräftelsebehov (JAAAA jag är en bekräftelsetorsk!!!)

- Romantisk syn på kärleken (Kärlek ska väl vara så vacker som i Hollywood, romatik kan man ALDRIG få för mycket av)


- Faller för smicker (Sweet talk me and i´m sold)

- egoistisk (Åååh nu kom det en sån där ful egenskap igen...Fan för mig, jag är ett ego, men ett snällt ego)

- expert på att skjuta upp saker (Ingenting är så viktigt att det inte kan vänta tills imorgon!)


Så genom mina senaste 2 inlägg känner ni mig ganska väl...


Är NI typiska för era stjärntecken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0