Jag bara måste!!

En blogg jag läser flitigt är Smojos blogg om en stört skön singel i stan tjej som gillar sex och tar det hon vill ha.

Idag tipsade Smojo om en blogg hon fastnat för, nämligen den minst sagt annorlunda bloggen om Kalsong Linus en bisexuell kille som verkligen tar ut svängarna rejält i sin blogg.

Av de jag hunnit läst hittils så får jag sammanfattningsvis känslan:

bitvis: "yeah vilken underbar kille som vågar stå för sig själv, you go man" och bitvis: "Woaoew lite för mycket, behåll dina sprutbilder i "hemligmappen", tack"

Kan föreställa mig att han uppfattas som väldigt provucerande, men vilket vinnarrecept det är att provucera i sin blogg om man fiskar efter läsare. Kolla bara på "BlondinBella" till exempel.

Så vad tycker ni om Kalsong Linus? Bra eller Anus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0