Bara jag och Paps

Surprise Daddy, vi ska på AC/DC i sommar du och jag!!!!



Ticknet nekade mig att köpa biljetter och påstog att de var slut när jag skulle beställa, men de var inte slut.
De var bara fördelade på olika människor ute i Sverige.

En av dessa var en snubbe här i Borlänge som gärna tjänade en hacka och grävde hål i min plånbok. Men vad gör man inte för att glädja någon man tycker om?!?


Han kommer att blir SÅÅÅ glad!

Vilken bra dotter jag är.

Så håll i hatten Götet vi ska våldgästa staden och inkvartera hos min syster och hennes fina familj.





 




Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Det ska bli jättekul verkligen o jag hoppas att det kommer lösa sig med boende åt mig :P

2009-03-25 @ 21:04:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0