Nu tar vi klivet




Hissa POM POMsen,
en oväntad serieseger blev till kval som ledde OSS rakt upp i division 4 nästa år.

Hur bra är inte det på en skala?!?

Att jag inte deltagit i spel under höstsäsongen hindrar mig inte från att ta åt mig en del av äran.
Jag var med och inledde segertåget, jag gjorde ett värdelöst mål i min sista match och alla matcher fter det har jag varit ett hängivet fan på läktarplats.

Glädjen skulle kunna bytas ut mot insikt att det kommer bli ännu tuffare att komma tillbaka nästa år och ORKA.
Tanken får mig att spy av utmattning.
Men det är ingenting man kan gå runt och älta nu.

Jag får ta smällen när den kommer.

Nu ska jag fira med lite sömn. Wohoooo.....




Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt värre med div 4 spel nästa år. Grattis får man kanske säga. =)

Och även om du inte var med lika mycket på hösten så var det ju självfallet du som styrde upp allt redan i våras, så är det ju bara!

2009-09-30 @ 10:51:04
URL: http://honanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0