När man är en snusktant

Varje gång jag hör en låt som jag hört förutmåste jag sjunga med,
 även om jag bara kan ett enda ord i låten så måste jag vråla ut det för att visa att jag kan det. 
Bad habit! 
Speciellt som tondöv skulle kunna vara ett av mina mellannamn.

Men det värsta med allt måste ändå vara att jag ofta har radion på i bakgrunden och hör samma låter om och om igen så tillslut kan jag hela låtarna, så man måste höra mig skråla med hela vägen.
Men jag tröttnar rätt lätt på låterna och texterna och gör om de till mina egna...

Spexar till dom lite kan man säga.

EX: 

Bon Jovi:s jäkla "We weren't born to follow..."
Åååh vad trött jag är på den.

Utan att tänka har texten helt plötsligt blivit till osmakliga "women were born to swallow"
 så nu är det vad jag skrålar högt omedvetet varje gång den kommer.

Hoppas verkligen den inte spelas i bakgrunden nästa gång jag är på ett offentligt ställe.
Då kan jag nog inte hålla mig.



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha helt fantastiskt!

2010-01-15 @ 14:14:36
URL: http://honanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0