Jinxa

Jag är verkligen rädd för att jinxa
brukar vara såå försiktig med att delge
goda förändringar för att jag är rädd att det
ska förstöras och bli dåligt igen.

Jag hatar när jag får frågor om,
hur går det med det? Funkar det där bättre nu?
För svarar jag att det går bra eller bättre
så blir det genast katastrof igen enligt mitt hjärnspöke.

Och för att bekräfta sanningen bakom detta så
ska jag ge ett konkret exempel.
Jag skrev ut i HÄR att alla blivit friska från sin långa
jobbig magsjuka.

Ping ping ping dagen efter spydde Nova mängder på dagis
och fick åka hem och Thelise fick 40 graders feber och
var väldigt dålig.

ALDRIG mer jinxa.

Hur DOM mår nu? Ja det får ni gissa =)






Kommentarer
Postat av: Vickan

Hmm, ja det är konstigt det där. Stackars pyren. Krama dem riktigt mycket från oss.

2011-02-01 @ 07:25:16
Postat av: Pernilla

Stackars flickorna och er så klart! Kram

2011-02-01 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0