Kom ikapp

Fan vad fint det är med sommar,
lite jobbigt att behöva vara hemma i solen och vara mammaledig bara ;)

Tufft liv.

Sommaren inleds alltid med  den årliga gatufesten.

Härliga grannar, god mat och det bästa av allt...lekar!

Jag ÄLSKAR lekar!

Det blev toppen i år igen.

Möhippa har det varit ockå,
så gött att vara den som hippar och inte mö.

Då kan man skratta lite rått åt alla pinsamheter.

Töltat
på isländare och även dunkat in ännu ett mål för mtt nya lag.

Ja det är väl det som varit på senaste.
Nu ska jag på dejt med min nya kärlek,
solguden.

Det roliga med den här kärleken är att jag vill att han ska bränna mig.

Udda!




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja jag kan bara hålla med om den underbara solguden,och nu är han min =) Nästan hela sommaren,, lite svårt att förstå,, men med föräldraledighet och semester ska nog batterierna kunna laddas till max =)



Kramar i mängder!!

2010-06-23 @ 18:05:59
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0