Julstök

Att veta hur man ska prioritera är en dygd,
en egenskap jag inte fick med mig vid födseln.

Inget som har växt på mig på vägen heller.

När det kommer en idé är finns ingen tid att tänka igenom den,
de e bare å tuta å kör.

Kanske skulle man i juletid prioriterat att köpa alla julklappar, julstäda, julpynta
tills stora tjocka släkten kommer på besök.

Nääää de var roligare att göra annat.

Tur att min kille är hemma och städar huset medan jag korvar runt på jöbbä.

My manwife. <3







Kommentarer
Postat av: Vivi

Hahaha ja Sanna de e rätt det ;)



Kram Vivi, (tjejjouren)

2009-12-22 @ 18:30:03
Postat av: Sanna

2009-12-23 @ 12:34:00
Postat av: Sanna

Men Vivi! Va kul att du läser. Hoppas att allt är bra med dig.

2009-12-23 @ 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0