Att vara lillasyster.

Här kommer  10 sanningar som jag fått med mig bara genom att vara en lillasyster.

Yngsta barnets typiska egenskaper:

-Visionär (Oooh ja!! Jag har ALLTID massor med storartade planer nästan lite för många, för stora ibland.)

-Äventyrlig (Mmm det skulle man kunna säga, vem gillar inte när något är sådär spännande att det bara pirrar i magen?!)

-Rolig (Ja ibland kan jag skratta åt mig själv så mycket att jag nästan kissar på mig, men roligast är jag tillsammans med mina kompisar som också har samma humor)

-Charmig (Ni skulle bara veta, speciellt när jag vill Nicke ska killa mig på ryggen)

-Känslosam (Ja inte behöver man undra vilket humör jag är på i alla fall)

-Konstnärlig (Jag vet precis hur jag vill att allt se ut, och min egen smak är naturligtvis den bästa)

-Ibland bortskämd (Jag är ganska van att få som jag vill och kan nog bli lite "puppig" om jag inte får det)

- Envis (som en åsna!)

- Busig (Hyss är det bästa!)

- Slarvig (Som jag är!!! Glömmer det mesta och de flesta, svarar sällan i mobilen och ringer oftast inte tillbaka. Svarar heller nästan aldrig på mejl. Och detta gör jag ALDRIG för att jag inte bryr mig om er, detta mina vänner gör jag bara för att jag är en LILLASYSTER!!)

Vad har ni för roll i skaran? 


Kommentarer
Postat av: Carro Chrona

Jag är också lillasyster, och det mesta stämmer måste jag säga :)

2009-02-04 @ 09:22:48
URL: http://Carolinque.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag är faktiskt storasyster!

2009-02-04 @ 12:21:51
URL: http://emiiiiii.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha lite lustigt det där. Dom flesta punkterna stämmer överrens på mig oxå.

2009-02-04 @ 14:19:16
URL: http://honanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0