Mot min vilja...

Kedjebrev, kedjebrev, kedjebrev. Jag ogillar dom i alla färger och former... min vidskeplighet får mig alltid att känna mig tvingad att skicka vidare och då jag ALDRIG gör det mår jag lite dåligt...

Även i denna "bloggvärld" dyker dom upp i skepnaden av utmaningar...utmaning är ett ord jag har svårt att säga nej till såå...

Jag har fått två utmaningar med reglerna att utföra utmaningarna och sedan utmana x antal andra. Jag kommer nu att utföra utmaningarna men för att skona mina likasinnade så utmanar jag bara dom som läser detta och känner sig sugna ingen nämd ingen glömd, bra va?

Utmaning 1:

Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade

So here we go -

1. Jag tror på spöken

2. Jag är sjukligt mörkrädd

3. Jag saknar många av mina gamla kompisar jätte mycket ibland...

4. Jag ÄLSKAR mina nuvarnde kompisar sjukt mycket

5. Jag är en praktiker och tror ofta att jag är duktig på ALLT

6. Jag drömmer jättemycket och kommer oftast ihåg mina drömmar i detalj...

7. Jag har väldigt lätt för att leva mig in i saker varvid det inte är ovanligt att jag storbölar, fånflinar, är drömmande, skrattar eller är förbannad efter att jag sett en film eller läst en text...





Utmaning 2:

Gå in på mina bilder i er dator, 6:de mappen, 6:de bilden.
Lägg in den i er blogg och skriv ngt om den bilden
.
Sen är det bara att utmana 6 nya bloggnördar



tadaaa två av mina favorit tjejer, min mamma och min Nova på mammas altan.

Puss på ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0