3 år som ringbärare

Det firade vi igår med att äta på under bara Broken Dreams hela familjen tillsammans med Erik och Malin.

Egentligen är väl inte maten något speciellt, American style med samma meny som dom har haft i 1 miljon år.

Men mitt i allt det halvdana får man in förrätten "Loooooaaaaded potato skins", halleluja då är man i himmelriket.

Helt plötsligt så gör det ingenting att huvudrätten är bara okej istället för perfekt, inte heller gör det någonting att det ibland kan gå väldigt långsamt där, inte heller gör det något att vi varje gång vi firar något kärleksjubileum så går vi till ett ställe som heter Broken Dreams trots att jag är vidskeplig!!

Nej ALLT är förlåtet!!!

Kvällen N frågade om vi skulle förlova oss.



Jag Älskar Loaded potato skin (och Nicke såklart!)

Tack för maten Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Hopp, fick du ledigt på lördagen??!! Blir det party party??!! Kramar Emelie

2009-01-16 @ 09:34:54
URL: http://emiiiiii.blogg.se/
Postat av: Malin

Du med dina potato.. hehe.. Men visst var det gott =) tack för att jag fick va med ikväll en stund =)

2009-01-18 @ 20:54:30
URL: http://rullegulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0