Götet i mitt hjärta

Jag ÄLSKAR Göteborg,
hade jag fått bestämma själv för 5 år sedan så hade jag troligtvis varit en "GO GÖBBE" (eller gumma kanske man säger när man är tjej)
men då hade N inte klippt navelsträngen och ville INTE flytta för långt ifrån mamsen.
Så det fick bli Borlänge,
och här trivs jag också bra!!

Turen med det hela är att syster tog tag i saken och drog ett flyttlass till Götet så att jag skulle ha någon att bo hos och hälsa på närhelst jag ville.
Vilken pärla va?!?

Sagt och gjort.





Brudarna fick träffa tomten...



...och lisebergskaninen.





Vi tog barnledigt en kväll och hälsade på våran favvo restaurang Jensen.

Nicke åt som om han aldrig sett mat tidigare och aldrig mer skulle få se mat heller.
Jag tror dom var tvugna att gå i konkurs och numer vet inte folk vem som igentligen är den gravida av oss.

Men det var det värt, helgen var fab.

Bara 2 veckor tills familjen Jespersen/Eriksson kommer upp och intar casa Myntgatan.






Kommentarer
Postat av: Anna Nordén

Så fina de är, kusinerna :D



Å åkej då, N oxå! ;)

2009-12-09 @ 18:16:59
Postat av: Ingrid

Va kul att se bilder från er lilla resa.. och jag kan bara hålla med, jag älskar Göteborg jag med, och vill verklien flytta dit... men just nu är det inte riktigt läge.. men så fort vinden vänder tror jag minsann att vi tackar för oss i Dalarna och far neråt.. =)

Kul att se dig en stund idag föresten, trots att det var i all hast =)

Kram på dig!

2009-12-09 @ 20:00:15
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ååh! Roligt! Vi älskar att ha er här! Och snart kommer vi! Tjoho!

2009-12-14 @ 09:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0