Days of our lives

Första avsnittet dök upp på tv 8 november 1964 och har sänts nästan varenda vardag sedan dess.

Handlingen har varit densamma i alla dessa år, bara skådespelarna har bytts ut gång på gång på gång i säkert 1 miljon led. 
Den här serien är den mest enformiga, långdragna och värdelösa med sin ta-ett-steg-frammåt-och-10-steg-bakåt handling och pinsamt dåliga skådespelare.

 När alla dör och man tror att serien faktiskt ska ta slut så vips så hoppar man till ett paralellt universum där de lever vidare och tillslut tar sig tillbaka till verkligheten igen.

Men kom igen, you got to love it!

Har man tid och lust att sitta i soffan under dess sändningstid så begär man inget annat än just en sån serie som man kan ha sett sist för 2 år sedan men som man fortfarande hänger med i, man behöver inte tänka, det är inte komplicerat. Helt kravlöst.

Jag måste erkänna att jag har en hat-kärlek till lilla pretto Belle, Bo, Stefano, Marlena och alla de andra i Salem.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du är precis som min mamma.

Jag brukar alltid lägligt nog passa på att äta lunch och läsa aftonbladet kl 12.50 när jag är hos henne.. =)

2009-02-10 @ 17:00:22
URL: http://honanna.blogspot.com
Postat av: Carro Chrona

Haha, klart man kollar på DOOL om man har möjlighet :)

2009-02-10 @ 19:03:32
URL: http://Carolinque.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0