Sannas Lördagsmorgon

Tänk att jag gick upp efter att ha jobbat natt och sovit 2 timmar, hoppade i långkalsongerna åhh dom sexiga långkalsongerna, underställströjan, snörade på mig fotbollsskorna fyllde flaskan med varmt vatten då termometern visade -8 grander.

Mitt dåliga träningsamvete höll på att byta skepnad till bra samvete när jag satte mig i bilen och styrde mot Kvarnsvedens IP trots att jag var alldeles dåsig av bristen på sömn så kändes det riktigt bra!!

1,5 timme senare stog det klart att man hade visst blivit mer tränad om man legat kvar i sängen och snurrat runt i sömnen än vad detta onödigt kalla träningspass gav.

Med huvudtränaren bortrest och endast 6 stycken, 6 STYCKEN (<--Bedrövligt) tappra spelare på plats finns det inte mycket vettigt att göra.

Men men inte låg man och sov bort hela dagen som man annars lätt kan göra i alla fall, nu har man ALLA möjligheter att göra något annat vettigt av dagen. 


                                     

Kommentarer
Postat av: Carro Chrona

Vilken duktig tjej du är Sanna!

Jag är imponerad!

2009-02-01 @ 11:04:59
URL: http://Carolinque.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0