Happy Birthday!!

Vad var det för dag igår?
Var det en vanlig dag?

Nej det var ingen vanlig dag
för det var Nickes födelsedag
Hurra, Hurra, HURRA!!!

Igår fyllde N år
och det firade vi för fulla muggar med presenter och god mat.

Jag skolkade till och med från träningen för att äta god middag...

Av Nova och mig fick han i present en alldeles egen Bärbar Dator så han kan spela sin älskade poker hur mycket han vill, när han vill.
(Dessutom får jag den redan befintliga bärbara för mig själv)

Hittills har de blivit så att jag använder den nya och han den gamla, inte mig emot =) 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis Nicke! Fan nice med bärbar data!

2009-01-29 @ 15:24:45
URL: http://emiiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0