Nytt år, ny blogg

Jahapp då satt jag här igen och fick akut skrivlusta vilket händer mig lite då och då, alldeles för sällan för att klara av att upprätthålla en blogg.

Jag har nog startat ca 10 bloggar och skrivit kanske 4-5 inlägg för att sedan lägga ner och ta bort dom.

Men som sagt då och då kommer skrivlusten tillbaka oc då måste jag göra ett litet inlägg.

Nu när det nya året har kommit och jag börjar att jobba på riktigt imorgon så kanske jag kommer att få lust fler gånger då jag sitter lååånga stunder klistrad framför datorn i jobbet.

Nu kom min kille hem och ställer 1000 frågor så jag inte kan konsertrera mig på att skriva =)

Får väl gå och ta hand om honom och hoppas att det blir fler inlägg denna blogg än mina övriga 10 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0