Obotlig slarvmaja.

I julklapp fick jag av min kära Sambo ett presentkort på "KICKS" som jag nu så gärna skulle vija använda. Men var har det tagit vägen?!?

Jag har vänt uppochner på hela huset men inget presentkort så långt ögat når.
Jag har slarvat bort, ååååååh vad typiskt mej. Vad ledsen jag blir.

Jag slarvar alltid bort grejjer och lär mig aldrig heller att hålla reda på sakerna lite bättre, jag är som en groda utan ben kan man säga: HOPPLÖS. (för att lägga in ett urdåligt skämt mitt i allt)

 SNÄLLA GE MIG MITT PRESENTKORT TILLBAKA NU!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha är du också en sån som mystiskt nog tappar bort saker?!

För att vara positiv så brukar det mesta iaf dyka upp.. Så småningom. =)



Ja jag är sugen på att plugga. Har dock ite helt valt inriktning. Polishögskolan eller något inom idrott/hälsa är iaf vad jag vill pyssla med.

Vad är du själv inne på att plugga?

2009-01-23 @ 09:48:28
URL: http://www.honanna.blogspot.com
Postat av: Emelie

Sanna! Det är ju inte du som har pressen att vara fin! Det är ju jag! Fixat presenten nu fresten!

2009-01-23 @ 13:58:06
URL: http://emiiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0