Varför blir det bara stökigare ju mer jag städar?

Jag har tillbringat hela långa morgonen och förmiddagen med att städa för ovanlighetens skull, och när jag städar så är det inte bara plocka undan och damsuga lite fint som gäller. Nej nej nej!

Jag river ut allt ur lådor och skåp och ska börja sortera så att allt står/ligger perfekt och det tar eeeeviheter och slutar oftast med att jag ger upp efter ett tag för att det samlats en hel hög med grejjer som jag inte riktigt vet vart jag ska lägga mitt på golvet och vips så ser hemmet helt plötsligt mycket stökigare ut än när jag börjat trots att jag hållit på i flera timmar. Det känns så meningslöst. Puh. 

Nu har jag kommit till stadiet då huset ser ut som skrutt av alla grejjer som inte har någon bestämd plats och här sitter jag nu i soffan och önskar att jag hade en egen städerska som kunde hjälpa mig. 

Varför blir det ALLTID såhär?

//Städtanten

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: a hihi :)

2009-01-06 @ 14:28:06
URL: http://jjessicita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0