Vem hade kunnat ana...

...att det skulle bli så sent som det blev?!

Så sjukligt roligt vi hade igår, till och med så roligt att det nästan är värt att må såhär dåligt som jag gör idag. (Trots att jag för en gångs skull faktiskt drack hinkvis vatten när jag kom hem, men tyvärr avstog jag inte från min 5 i 2 drink som jag ALLTID lovar mig själv att inte ta, men som jag ALLTID tar ändå. Den tiden är jag i mitt esse och har alldeles för trevligt för att ens tänka på vad klockan visar....och så även igår!)

Här bjussas det på några bilder ifrån kvällen:


Jag och Emelie, vi förfirade lite smått hemma hos mig innan vi éntrade Ginas kalas...


Anar att festen kommit igång här för pussmunnarna har letat sig fram...



Fin fina tuttfiorna ;)


Diana har precis fått ölen upp i näsan...


Erik och Gina förbereder snapsen.


Sofia och Emelie, börjas bli lite draget nu kanske...


Emelie och Linnéa.


Diana och Erik


Emelie och Moi


Sofia är på gång


Sofia och Regina


Sofia och Emelie


Gina, Linnéa och Natalie hittade alla samma läppstift...


Emelie glad i hatten


Noah


Singstar såklart!!


Någonstans i början av kvällen gissar jag med tanke på den städade looken ;)


Lite senare på kvällen gissar jag med tanke på att tungan hittat ut =p


Det blev ladysnight på Harrys, kanonval.


Väldigt tidigt på morgonen hamnade vi tillslut i alla fall på Statoil i våran egen hemstad. Jag tror att det var dags att gå hem för ett tag sen.

Bilderna är utan inbördes ordning och stulna från mina vänner.

Tack för en tokig kväll tjejer, lätt att vi gör om det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0