Dagen D

Just nu förbannar jag mig själv för min dåliga självdiciplin.

Det började ju sååå bra och jag var het som fan, men vad nu?

Idag är det da´n före doppare da´n och jag har INTE förberett mig bra på något sätt, inte pluggat det minsta den senaste månaden inte ens köpt frukt till pauserna. 

                                                      Skäms Sanna!!


Känner mig dessutom ungefär såhär just nu
 I
 I
 I
v



Gå och lägg dig och ryck upp dig tills imorgon för då gäller det!!!

Högskoleprovet!!

wish me luck....

Kommentarer
Postat av: annica

Lycka till gumman imorgon, du ska se att du klarar det GALANT =) Många lyckokramar från oss i kvarnsveden!!!!

2009-03-27 @ 21:34:31
Postat av: Anna

Det kommer att gå kalas bra Sanna! Herregud i höstas skrev tom jag högskoleprovet och fick okej poäng! Kör hårt och berätta hur det gick sen. Om inte annat så kan vi alltid skriva om tillsammans i höst! =)

2009-03-28 @ 08:57:52
URL: http://honanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0