Som det var

Om jag ens för en sekund trodde att jag skulle få sova ut under helgen så kunde jag visst bara stryka det.

Helgen innehöll allt jag hade förväntat mig och lite till.

Men 2 dagars festande till 7 på morgonen för att sedan studsa upp igen klockan 11:30, god mat, skratta så mycket att tårarna sprutat, träffat trevliga människor, shoppat plånboken tom för att sedan komma hem till en dunderfebrig dotter har just fått mig nominerad till årets vrak.

 

När alkoholen kommer in glöms visst kameran bort -

Men här är det som blev. 



Snikke kväll 1 nu blir det partaj.

 
Anna första kvällen.

Det var det som blev första kvällen, här följer dag 2:


Såhär bra mådde vi då när vi vaknade...


Jag är bakis och sitter och äter ett kokt ägg i Snikkes säng...


Gulliga Jullan kom dit och ryckte upp oss...
...med sitt bästa partyhumör!


Petter ramlade in..


Vi ryckte upp oss och blev partydjur igen...

 
Fråga inte för jag har inte den blekaste vad fan jag pysslar med här!!

Det var bilderna min kamera hade att bjuda på för den här helgen...

Den här lilla stackaren var det som mötte upp mig när jag kom hem.


Vi såg minst lika slitna ut hon och jag. Sötnosen!!




Kommentarer
Postat av: Snikke

Oh my!! Dina bilder var ju inte direkt fantastiska :D hahaha.

Men vi hade sjuuukt kul :D

2009-03-03 @ 01:45:08
Postat av: Emelie

Sexy Sanna mjau!

2009-03-03 @ 19:21:57
URL: http://emiiiiii.blogg.se/
Postat av: Malin

åååå va fin den vita klänningen du hade var =)

2009-03-04 @ 16:11:25
URL: http://rullegulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0