Ur matkoma

Nu har jag kommit ut ur matkomat efter helgen,
julbord blev det banne mig.

Bandvagn
var också en ny upplevelse,
lördagen slutade dessutom i utgång.

Det var jag och bossen som fortsatte kvällen nere på stan,
vet inte om det är en fördel att vara ute med chefen
eller om det inte är allt för bra att
titta djupt ner i flaskan och pladdra en massa strunt.

Men min chef är cool så jag tror på det förstnämda =)

DumskalleSanna missade dessvärre att jag var i annan stad och
att man då måste passa tider om man vill komma hem med buss.
Men tiden har en förmåga att rusa fortare än tåget då man har det såå kul.


två timmar ute i kylan efter krogstängning satte jag slutligen
arselet i en taxi och pröjsade 500 pix för färden hem.
Moget Sanna.

Söndagen var lagom seg, men med dop inplannerat så var det bara
att dra på finkläderna och se glad ut.
Fikat var i alla fall fantastiskt gott och dopbarnet var underbart söt

Helgen var överlag en succé!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0