Det bästa med min kille

Det sköna med min kille är att han inte är långsint
jag ställer till det och han blir lite tjurig, ger mig en surläpp,
ett ont öga och sen går det över.
Tur för mig att han tycker så mycket om mig.

Han är den perfekta killen för mig.
Drömprinsen personifierad.

Jag är lite dyr i drift kan man säga,
tankspriddhet kostar.

Jag menar stänger man inte frysen innan man åker bort ett dygn blir det dyrt,
backar man ut bilen med motorvärmarsladden i blir det dyrt,
Kör man in i brunnslock blir det dyrt,
Tackar man ja till telefonförsäljare och godkänner autogiro betalning
och glömmer bort detta för att komma på det 2 år senare
utan att ha utnyttjat tjänsten en enda gång, blir det dyrt!
Ger man sin mobiltelefonen
till sin 10 månaders blir det dyrt,
gör man samma sak med hemtelefonen blir man isolerad
ingen kan ringa mig och jag kan inte ringa nån.
Parkerar man på detta fel hela tiden blir det jäkligt dyrt.

Borde nog utnyttja skylten jag fick från mitt fotbollslag på avslutningen oftare.


nu får jag rycka upp mig,
skaffa mig en hjärna och börja använda den.

Tack Niklas i alla fall för att du står ut med mig utan att ens klaga =)



Puss!




Kommentarer
Postat av: Janne Proffice

Raka bort moppemuschen pojkspoling!!... sådär ser vi inte ut när vi går till jobbet i profficekläder;)

2010-12-16 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0