arg som bi

Idag är det satans motigt att vara Sanna.

Kan någon köra över mig,
backa tillbaka och över mig igen tack!

Jävla (här skulle jag vilja skriva FITTbil, men då jag vet vissa som läser min blogg som jag ALDRIG skulle använda det vokabuläret inför så väljer jag istället att skriva...skitbil.

Ja våran fina, dyra, relativt nya skitbil har inte gjort annat än förstört för mig sedan den kom.

Sammanfattningsvis kan man säga att jag fått 2 p-böter, fortkörningsböter, en avramlad mobiltelefon som sedan blev överkörd, en påkörning, och en påbackning...massa försäkringstrams och en lång vecka på verkstadslagning.

Man skulle kunna tycka att det får räcka där,
men NEJ idag körde biljäveln in en brunn
som låg väl dold bakom högt gräs och gick tvär sönder.

Varför ska detta hända mig?!?!?

Jag HATAR den där bilen,
Hör du det biljävel HATAR!!!

usch.









Kommentarer
Postat av: Ingrid

Alltså det är något med den bilen.... antingen är den besatt av några onda demoner eller så är det helt enkelt inte meningen att ni skulle ha den...

För inte är det väl förarnas fel?;-)

2010-06-10 @ 08:31:53
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se
Postat av: Vickan

Usch, det låter verkligen som en riktig olycksbil. Böterna och telefonen kanske man i och för sig inte kan skylla på den men en sablans otur med påbackningar och nu senast den här brunnen. Inte bra. Skulle gissa på någon form av trotsålder. Hoppas bara att det är som med barn, att trotsåldern går över ...

2010-06-10 @ 09:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0