När man inte kan hålla fingrarna i styr

Att vara fröken klåfinger kan ibland straffa sig.
Vi håller på att installera en hiss i vårat hus MEN den är
inte riktigt färdig än.

Såklart så var jag där och petade och tryckte på knappar när installatören åkt hem.
Jag fick dock igång den...men inte av den igen.
Så nu står den och öppnar dörren och stänger dörren varje minut och det låter en del och har gjort så hela natten.

Typiskt mej säger Nicke.
Jaa.

När installatören kommer tillbaka ska jag nog vara lite av en Steve Urkel.

DID I DOO THAT?!?!?







Kommentarer
Postat av: Vickan

Hahhahaahhaahahahahahah jag kan inte annat än hålla med Nicke. Typiskt dig!

2010-05-20 @ 11:40:16
Postat av: Ingrid

hahahahahahaha.... =)

2010-05-20 @ 14:14:26
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0