Fråga frågor man inte vill höra svar på

Nicke prioriterar jobbet framför ALLT annat så jag frågade honom idag.

Sanna: -Älskling om du fick välja mellan Dagab och mig, vad skulle du välja då?

Nicke: - Tvinga mig inte att välja...

Sanna: - Mäh, skulle du tveka?

Nicke: - Alltså på Dagab har jag ju Erik och Luggen...

...han är kär i sina kollegor.

Ja det är ju så, de flesta otrohetsaffärer är tillsammans med en kollega.

I vårat fall två...

Vad ska jag säga till barnen om han lämnar mig för dom.

- Joo barn, nu har ni tre pappor och en mamma. Bra va?






Kommentarer
Postat av: Vickan

Du är så rolig kära syster. Kommer ofta att tänka på Carina Berg när jag läser din blogg. Du borde ha ett Sanna flyttar in-program. Succé direkt!

2010-11-09 @ 09:55:27
Postat av: Malin

så du ställde frågan. själv skulle jag inte ens våga ställa den. skulle bli så ledsen när han väljer dagab. hehe

2010-11-09 @ 13:20:56
URL: http://rullegulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0