Uppsala imorgon

Imorgon ska vi äntligen få åka iväg till Uppsala för att göra biopsin på Novas tumör, som jag har längtat efter att få svar.
Men nu när det närmar sig suger det lite i magen, Nova mår ju till synes väldigt bra nu!!
Hon ler mest hela dagarna och "pratar" på för fullt. Detta har såklart inbringat hopp och en del lugn i oss som jag är rädd ska rivas upp igen.
Jag vill inte ha några fler dåliga besked. Jag vill ha det som vi har det precis just nu jämt, fast hemma förståss.
Inge mer sjukhus tack!
Nu tar visserligen provsvaren 2-3 veckor att analysera så det dröjer ännu innan "dommen" kommer.
Idag hände något som gjorde mig rörd till tårar, Nova har en liten mjukiskanin på dagis som kan spela. Idag stog den på våran trapp och hade ett kort i famnen där det stog:
Hej Nova.
Din kanin saknar dig, precis lika mycket som vi saknar dig Nova!
Varma goa kramar från oss på Blåklockan.

Herregud så fint.
Håll nu tummarna för Nova när vi är i Uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0