Award



Titta vad jag har fått!!
Ett award. Från snälla tant Anna

Det verkar i och för sig vara ett förklätt kedjebrev (och vi vet ju alla vad jag tycker om kedjebrev) 
men bara för att jag känner mig smickrad så ska jag ta
och följa reglerna som kom med det.

* Kopiera den här awarden i din blogg
* Länka till den som du har fått den av
* Berätta sju intressanta fakta om dig själv
* Ge den till sju stycken

7 fakta om mig:

- jag har blivit arrsterad av poliskos.

- jag råkade fisa högt på BB sist men skyllde på min bäbis

- Jag lurade en kompis att äta hästbajs när jag var mindre

- jag nobbade "baren jokkmokk" - den tiden begav sig

- jag har haft en otroligt läskig stalker

- jag (och mina vänner) liftade överallt i tonåren

- jag  önskar att jag kunde ändra framtiden...


De sju små dvärgarna som också ska få göra detta är:

Vickan
Ingrid
Malin

oj, jag vet inga fler som med säkerhet läser min blogg och som också har en egen...

Det får räcka så!

Tack å hej



Kommentarer
Postat av: Sofia

Mäh, jag läser ju din blogg och har en egen :P

Nedå, skulle bara skoja till det lite.. Gillar inte kedjebrev och sånt =)

Hoppas det är bra med dig!

2010-02-24 @ 11:11:44
URL: http://sofiafasten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0